Töltse ki ingyenes egészségtesztünket!

ioFIT Jódteszt

MEGELŐZHETŐ A JÓDHIÁNY?

Megelőzhető, mégis milliók szenvednek tőle.
Mérhető, mégsem foglalkozunk vele.

MIT KOCKÁZTATUNK?

Nem lehet biztos benne, hogy Ön nem jódhiányos!

Jódra minden embernek szüksége van, azonban a megfelelő jódbevitel nem magától értetődő a modern világban. Az elmúlt évtizedek során folyamatosan csökken az ivóvizeink és az ételeink (zöldségek, gyümölcsök, tejtermékek és húsok) jódellátottsága, valamint vitamin- és nyomelemtartalma, melyhez az emberi szervezet képtelen alkalmazkodni!

3 300 Ft

MIÉRT FONTOS A JÓD?

Egyre több betegségre utaló tünettel élünk együtt, pedig számos kellemetlenség mögött kezelhető, gyógyítható hiánybetegség áll. A WHO (Egészségügyi Világszervezet) felmérése alapján a jódhiány az emberiség közel harmadát (2 milliárd embert) érint.

Magyarországon a jódhiány ijesztően sokakat érint, a betegségről a többség mégsem tud semmit. Pedig bármelyikünket érintheti!

Ön bátran ki meri jelenteni, hogy nem jódhiányos?

MEGELŐZHETŐ A JÓDHIÁNY?

Megelőzhető, mégis milliók szenvednek tőle.
Mérhető, mégsem foglalkozunk vele.

A jódhiány, mint népegészségügyi probléma 2018-ra minden orvos és vegyész számára ismert problémává nőtte ki magát. A kérdés mára nem a probléma megléte, hanem annak megoldása.

A jódhiány kellő odafigyeléssel és a lakosság tájékoztatásával megelőzhető, így annak kellemetlen, életminőség rontó tüneteinek megjelenése sok esetben kiküszöbölhető.

A jódhiányról beszélni kell és a megelőzésre kell helyezni a hangsúlyt! A problémát jobb megelőzni, mint később kezelni.

MIT KOCKÁZTATUNK?

Nem lehet biztos benne, hogy Ön nem jódhiányos!

A jódhiány nem az Ön hibája! De tehet ellene!
Minden ötödik magyar jódhiányos. És Ön?

Nyári bőrvédő csomag

ajándékokkal

Ne menjen tovább amíg ezt nem látta!